Give into me.

Wednesday: kom precis upp från tvättstugan, där jag spenderat större delen av förmiddagen. Sjukt drygt. Men nu är alla våra kläder och handdukar nytvättade och fräscha, skönt. Pratade med Linus en stund i luren där nere, vilket gjorde mig glad.
Nu ska jag handtvätta allt som ska handtvättas; diska; dammsuga och plocka undan. Sedan ska jag belöna mig själv med att fixa naglarna framför ett par Sex and the City-avsnitt. Det kommer jag att vara värd.

Something good: Linus lovade att köpa med sig sushi hem ikväll och jag längtar. Både efter honom och maten, haha.

Not so good: den här 'very-low-calorie-dieten' tar död på mig. Är sjukt hungrig och jag kämpar för att inte falla för frestelsen att smyga iväg till kylskåpet och tjyva en chokladbit. Jag måste säga att det är otrevligt lockande, men jag har bestämt mig för att klara det här och då tänker jag bannemig göra det också.

Min högra tumnagel jävlas med mig. Den håller på att spricka och jag blir förbannad bara jag tänker på det. Vet inte hur länge jag sparat ut naglarna och dem är sjukt långa och snygga nu, så jag blir minst sagt depressed om skiten går av. Måste lösas snarast.

Edit: Nu är jag på sjukt dåligt jävla humör. Tror ni inte att jag bröt nagelhelvetet during cleaning?! Argh! Det förstörde min dag.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback