Now dance fucker dance.

Tuesday: jag smög upp innan Linus och gick ner och gjorde havregrynsgröt (varje morgon!) till frukost, som jag sedan serverade honom i soffan framför TV:n. Myste, käkade omelett till lunch och satt och pratade i köket i flera timmar. Efter middagen och Top Model blev det ett spinningpass och styrketräning. Vi avslutade dagen och kvällen med en dusch, en varsin kopp te och ett par Friends-avsnitt.

Wednesday: har helt sjukt ont i heeela kroppen! Kunde knappt gå upp för trappan i morse utan att benen gav vika. Men fan vad duktig jag känner mig. Skönt att komma igång. Funderar på om jag ska ut och powerwalka i eftermiddag eller om jag ska låta kroppen vila idag. Vi får se!

I övrigt så flyttar Linus och jag in i min brors lägenhet imorgon för två veckor framöver. Jimmy drar nämligen till Afrika på semester i natt (inte alls avundsjuk..), så vi har fått lov att vakta hans place under tiden. Bangar inte. Ska bli skönt att ha en hel lägenhet för oss själva. Är dock lite orolig över brorsan, men får hålla tummarna att allt går bra.

Oh yäss: hundrasexkommatre (Bandit Rock) är den bästa radiokanalen någonsin. Och att jag inte har förstått det förrän nu är pinsamt.

Crap
Crap from: Lina

Nej, Skuld tror jag inte att jag läst. Har nog bara läst Skam, Svek och Saknad. Fast jag är inte helt säker:) Men Svek är den bästa av de jag läst än så länge.

2009-02-04 @ 15:12:49

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback