I hope it's gonna make you notice.

Friday update: rörde ihop en omelett till lunch, som jag avnjöt i soffan framför x antal Sex and the City-avsnitt. Sedan slöade jag mest i soffan, pratade kärlek med Linda över MSN länge (mys!), diskade lite och vid två tog jag en lång och skön dusch. Gjorde mig i ordning samtidigt som jag lyssnade på FETbra musik på högsta volym. Helt freaking underbart. Vid halv fyra kände jag mig färdig nog för att tulta bort till Willys i slasket. Pratade med Linus, som ringde, hela vägen dit och under hela tiden jag handlade. Kontot krympte med 229 spänn och jag fick med mig en sjukt tung matkasse hem i duggregnet.
Har inte gjort något vettigt sedan dess. Är sjukt trött, så har vilat i soffan och umgåtts med min laptop. Ska alldeles strax börja med middagen, så att den är färdig när Linus kommer hem. Vi ska ha fredagsmys ikväll. Let's Dance, god mat & dricka, grönsaker & dip och choklad. Sounds great to me.

Fett drygt att Linus inte slutar förrän om en timme..
Och att Carro inte kunde träffas i helgen.


SÅ-JÄVLA-JÄVLA-AS-SKIT-BRA.

Crap
Crap from: Carro

Kan du ses på måndag fm? :)

2009-02-06 @ 20:20:02

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback