I picked the ripest one.

Thursday: var hos Ewa imorse. Inga nålar idag, utan endast TENS och massage. Vi (snarare Ewa) kom fram till att vi måste börja behandla min bröstrygg också. "Det här tycker jag inte alls om!" Hoppas som fan på resultat.
Mår fortfarande ganska uselt, den ensidiga huvudvärken vägrar att ge upp. 

Later: ska trotsa värken och möta Jojjo för en fika i eftermiddag. Efterlängtat och mysigt.

Happy: hittade ett par andra SJUKTJÄTTESUPER SNYGGA gladiatorsandaler, när jag slösurfade runt på en massa shoppingsiter. Om jag inte köper dem kommer jag att dö olycklig känner jag. Oh!

Unhappy: jag har inte fått min lön (!!!???). Vad fan är det frågan om? Får inte tag på min före detta chef heller. Såklart. Börjar bli (jävligt) irriterad på det här.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback