I think I could understand.

Status: fitt-blogg.se har krånglat och jag har inte kunnat logga in sedan i helgen. Jättekul!
Har legat hemma och mått uselt i flera dagar nu och samma sak idag. Dock börjar värken lätta litelite och det är ju alltid något. Dagen har spenderats framför laptopen och dagens enda roliga var att jag lyckades hitta ett par snuskigt snygga gladiator sandaler til sjysst pris, som förhoppningsvis kommer sitta på mina fötter i vår.
Väntar just nu på att Linus ska komma hem, så att jag kan få trycka i mig lite middag. Är otrevligt hungrig. Måste även käka något innan jag tar en Ipren och alla kosttillskott jag käkar. Min mage hatar mig.

Nu kom han.. MAAAAT!!!!!

Crap
Crap from: Carro

Baby, I miss you! Jag hoppas du kan följa med på fredag..

2009-02-25 @ 22:04:20

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback