Take me away to a secret place.

Last night: vi drack te och tittade på "Smala Sussie", troligtvis den sjukaste och konstigaste filmen jag sett i hela mitt liv. Men vi fick oss ett par goda skratt i alla fall.

Today: vaknade vid elva och hittade Linus sittandes i soffan. Han drog till jobbet en halvtimme senare, vilket sög. Har inte fått något vettigt gjort sedan dess, men det gör mig inte så mycket.

Status: solen skiner och det gör mig lyckliglyckliglycklig. Dessutom känns det som om saker börjar te sig nu, att saker och ting kommer att ordna upp sig. Eventually. Men jag känner mig mer hoppfull än jag gjort den senaste tiden. Utav ett par av mig kända anledningar och några okända. Tänker fokusera på det positiva nu och se fram emot saker istället för att älta och oroa mig över saker jag inte kan styra och jag ska stänga av allt som ligger och skaver och försöka ha det så bra och roligt som möjligt.
Och våren är på ingång!

Also: Linus och jag "firar" 27 månader idag. What the fuck happened? Tre års vänskap, 27 månader tillsammans och 9 månaders förlovning. DET är sjukt.

Edit: kom nyss på att jag ju ska till sjukgymnasten idag. Glömde totalt bort det, då jag alltid brukar gå dit på torsdagar. Ahapp, då får jag väl göra mig iordning och kasta mig ut till bussen om ett tag.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback