You're the right kind of wrong.

Status: vaknade vid halv nio när Linus stack till jobbet och har sedan dess inte fått något vettigt gjort. Måste diska, dammsuga och röja upp bland våra kläder, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte göra utav det. I och för sig är det bara jag och Linus som ser hur det ser ut här inne, så det är lite skitsamma.

Today: ska strax ta en dusch och göra mig snygg och sedan möta upp Carro för att åka vidare in till stan. Ska satsa på att hitta lite fräcka vårkläder tänkte jag. Skulle sitta fint. Efter vår date ska jag stressa hem och fixa en mysig fredagsmiddag att överraska Linus med ikväll. Efter en vecka med nästan bara diet-shakes, ska det bli helt underbart att få trycka i sig lite riktig mat.

What else: imorgon är det ju som bekant Alla hjärtans dag. Inte världens grej enligt mig, men eftersom det då är exakt på dagen TRE ÅR sedan Linus och jag "startade vår relation", så ska det firas lite ändå. Vi tänkte nog åka in till John Chris - cafét där vi fikade första gången, imorgon för tre år sedan - och mysa litegrann. Tänkte kolla efter någon liten present till honom idag också. Lite "bara för att". Det blir asbra.


A och jag, sommaren 2006.
En gång i tiden var jag ganska snygg..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback