I see your face.

Friday: Vaknade och sade hejdå till Linus som åkte till jobbet strax innan nio. Somnade om och vaknade vid elva, sjukt trött. Slängde i mig frukost och gjorde mig i ordning. Tog min nya oversize tee-klänning, fastän jag tänkt spara den till i vår. Men jag kunde inte hålla mig. Vid ett mötte jag upp Carro och vi haffade tuben in till city. Väl där sprang vi in och ut ur butikerna och Carro fyndade ett par snygga jeans och en top för etthundrafemtio(!!) spänn. Jag köpte ett par nya tights (och beordrade Linus att köpa en till oversize tee-klänning i en annan färg, som jag hittade i Stinsen igår), vilket gör mig happy. Efter att par timmar slog vi oss ner på Sandy's och åt en varsin utsökt(!) baguette-lunch och pratade-pratade-pratade. Sedan blev det ett par butiker till, innan vi fnittrade av trötthet hela vägen hem.

Now: Är helt sjukt jävla trött. Ont i nacken och skallen har jag också, fyfan. Sitter och lyssnar på Kent, vilket jag inte gjort på ett par år. Fylls med så jäkla mycket känslor att det är sjukt. Goosebumps hela tiden.
När Linus kommer hem blir det mys framför Let's Dance och kanske någon film.


Mysig dag!

Crap
Crap from: Carro

Åh vilka kent-låtar? :)

2009-01-23 @ 22:10:26

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback