I miss you.

The week: Har fram tills i lördagskväll spenderats hemma på landet. Vi har promenerat; spelat Little Big Planet, Singstar, Guitar Hero Worldtour; tittat på film; lagat mat; sovit i soffan; lyssnat på musik; pratat hela nätterna; skrattat; druckit te i soffan, myst.. Helt underbart.
Åkte in till stan i lördagskväll, eftersom jag skulle upp tidigt och jobba på söndagen. Vi åt god mat och tittade på TV och kom i säng alldeles för sent. Igår jobbade jag som sagt, 8-17. Dagen gick helt sjukt långsamt. Kastade mig ut i kylan när jag slutade och väntade på Linus. Höll på att frysa ihjäl. När vi kom hem åt vi middag, pratade, tittade på TV och myste. Kom i säng sent.

Monday: Hade ställt in mig på att jobba idag, men det hade tydligen blivit något fel med schemat, så jag blev ledig idag. Jobbar däremot imorgon och eftersom det är en röd dag, så tjänar jag väldigt bra med cash. Inte helt fel om man säger så. Linus jobbar idag, så jag har en hel dag att göra ingenting på. Tänkte fixa naglarna i alla fall. Och ta en sväng till centrum. I eftermiddag hoppas jag även på att få ge mig ut på vägarna. Yay.

Fuck me: Det sårar så sjukt mycket, det är så ont-så ont-så ont. Det känns verkligen förjävligt.
Att det är såhär och att det inte spelar någon roll vad man gör eller vad man säger.

Thoughts: Varför tänker du inte ett steg längre? Varför lägger du inte ihop ett plus ett? Jag förstår inte vart allt kommer ifrån. Hur och varför du kan tro det du tror. It doesn't make any sense. Fundera över allt det andra. Stämmer det överens med det du påstår och bestämt dig för? Nej, inte alls. Inte ens i närheten för i helvete. SER DU INTE DET? Eller gör du det, fastän du inte vill erkänna det för dig själv?
Hur kan du tro att jag skulle riskera något sådant? Det enda gemensamma. Det man gör tillsammans. Det båda parter trivs med. Det som fungerar (fungerade) så jäkla bra. Det skulle aldrig riskeras. Någonsin. På något sätt medvetet. Är det så svårt att förstå?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback