Everything's fucked up.

Thursday update: Sprang upp till Vällingby en sväng och köpte ett par nya UGGs. Jag har velat ha nya sedan i höstas (då mina är dögamla och jätteslitna och fula), men har inte hittat några som fallit mig i smaken. Förrän nu. It makes me happy-happy-happy. När jag kom hem hjälpte jag mamma med tvätten. Och har sedan dess inte gjort någonting vettigt.
Slötittar på TV, samma HIMYM-avsnitt som jag såg igår och har sett flera gånger förut, yay.

FUCKFUCKFUCKFUCK: Jag vill inte tänka på det mer. Vill inte bry mig eller känna som jag gör eller tycka eller tänka eller sakna eller hoppas eller undra eller någonting. Jag blir tokig snart. Varför kan det inte bra bli bra-bra-bra? Glömma, gå vidare, låta allt vara precis som det alltid var förut. DET ÄR DET ENDA JAG VILL.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback