I hope you don't mind.

Sunday night: Efter middagen kröp vi ner i soffan och myste framför TV:n. Vid halv elva trippade vi ner och gjorde popcorn och sedan satte vi på filmen "Seven Pounds". Den vackraste filmen jag någonsin har sett! Jag har nog aldrig gråtit så mycket framför en film förut, och då gråter jag ändå framför 95 % av alla filmer jag ser. Den har biopremiär den 6:e februari, men om man är lika blödiga som jag, så är det inte rekommenderat att se den på bio.
Innan vi gick och lade oss hann vi med ett Friends-avsnitt och ett HIMYM-avsnitt.

Monday: Vaknade när Linus släpade sig ur sängen, gick upp en stund senare och åt frukost med honom och sedan åkte han till jobbet vid elva. Så nu sitter jag helt ensam hemma på landet. Ganska skönt faktiskt. Lyssnar på musik, slöar i soffan, tittar på TV och bloggar. Funderar på att hoppa in i duschen och kanske slänga ihop lite lunch.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback