And you can hear the voice inside of me.

Monday night: Efter att ha bestämt mötesplats, efter många om och men, med Carro, kastade jag mig ut i kylan. Promenerade bort mot tunneln, där vi sagt att vi skulle ses. Innan vi loggade ut från MSN sa jag "det kommer sluta med att jag står vid fel tunnel ändå!", och mycket riktigt. Vi hade menat två olika tunnlar, som ligger på ungefär samma ställe. Det blev ju en aning komiskt när jag ringde upp henne och vi kunde konstatera att det blivit fel ändå. Vi hittade varandra till slut i alla fall. Och sedan tog vi en tre timmar lång promenad och jag har både störtont i fötterna och är halvt ihjälfrusen nu, men fan vad mysigt det var. Vi pratade om allt som behövdes prata om. Och det var fan precis vad jag behövde.
Kom hem för en halvtimme sedan och är slut i hela kroppen. Känns som om jag har kört ett hårt träningspass eller något liknande. Men det var bannemig bra för hälsan.


Carro har färgat håret brunt! Hon ser ut som en helt ny människa.
En snygg jävel :D

Crap
Crap from: Anonym

Jag är inte dryg alls:)

/m

2009-01-06 @ 00:17:15

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback