I really need you tonight.

Monday update: Jimmy slutade tydligen tidigare idag (dag före röd dag..), så vi ska strax ut och övningsköra. Han sa att han skulle vara här runt två, men än har han inte dykt upp. Ska bli kul, men det känns lite läskigt att det är så halt ute. Hoppas vi överlever. Carro P och jag bestämde nyss att vi ska ta en promenad när jag kommer hem också. Mys!

Later on: Beroende på vad klockan är när jag kommer hem från promenaden, så tänkte jag försöka hinna fixa naglarna och omorganisera garderoben, innan Linus kommer hem.

Bah: Är så sjukt otaggad på att jobba imorgon. Än så länge är det bara jag som är schemalagd 8-17 imorgon. Med fyra barn. Barn som kräver väldigt mycket och som har väldigt speciella behov. Woho. Men jag hoppas och antar att min chef hittar någon annan som också kan jobba. Så det löser sig nog.

Edit: Körningen gick helt asbra! Känner att det här kan gå vägen till slut. Kom hem för ett tag sedan, slängde i mig lite mat (en väldigt sen lunch) och ska strax gå och möta Carro. Vi har suttit på MSN och försökt komma överens om en bra mötesplats, men hon fattar inte vilka vägar jag menar och vice versa. Tog säkert en kvart-tjugo minuter innan vi kom fram till en lösning, men kul hade vi. Vi har lika dåligt lokalsinne båda två. D.v.s. helt jävla uruselt. Heh.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback