When it's right, you know it.

Monday update: har inte gjort särskilt mycket under dagen, skönt. Käkade lunch framför ett How I Met Your Mother-avsnitt och pratade med Linus som ringde. Tog en lång och skön dusch och rakade benen, gjorde hårinpackning och smörjde kroppen med lotion. Sminkade mig och hoppade i kläder och sedan kände jag mig som en ny människa.
Tog en kort promenad ner till brevlådorna också. Hade tänkt ta en längre, men det var snorhalt så det kände att det var bäst att gå in innan jag bröt benen. Och så har jag gosat med katterna. Fnissade för mig själv när Tiger (ena katten) visade sig vara rädd för mina ceriserosa tofflor, haha. Börjar bli lite rastlös och Linus kommer inte hem förrän om två-tre timmar, vilket känns sådär. Jag har i alla fall sällskap hemma av lillebror Martin, även om han inte är så mycket till sällskap när han sitter och trycker framför datorn. Men, jag är i alla fall inte ensam hemma. Alltid något!

Nu: sitter i soffan och dricker te. Slötittar på Hell's Kitchen, ganska underhållande faktiskt. Känner att huvudvärken börjar komma smygande också. Usch. Ska ta en Ipren och hoppas på det bästa.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback