Maybe it's time.

Tuesday: Linus och jag slöade hela dagen. Tittade på film och serier och pratade och spelade TV-spel och myste.

Wednesday: Startade morgonen med att bråka med mina föräldrar över telefon. Blev rasande och det förstörde typ min dag. L och jag åkte in en sväng till Norrtälje i alla fall och handlade lite nödvändigheter. När vi kom hem lagade vi mat och åt oss sprickfärdiga. Resten av kvällen låg vi i sängen och lyssnade på musik och pratade. Vi pratade om tiden när vi blev kära i varandra, om hur vi kände och tänkte. Och om vänner, vilka relationer man har till olika vänner, vad det beror på, om gamla och nya vänner, om vilka vänner vi skulle vilja ha och som vi saknar och lite sådant. Det var precis hur jäkla mysigt som helst. Innan vi sade god natt hann vi med ett par avsnitt How I Met Your Mother.

Thursday: Gick upp med älsk vid halv åtta, hoppade in i duschen och gjorde mig någorlunda anständig. Sedan åkte vi in till stan och jag hoppade av hemma, medan Linus fortsatte till nya jobbet. Bytte om och gick sedan upp till min sjukgymnast. Ultraljud, elektroder som ökar cirkulationen i musklerna och massage. Skönt som fan. Fixa till mig lite när jag kom hem och nu ska jag snart gå upp till Vällingby och möta Carro.

Wöhö: Trots att jag är pissed på ganska mycket, så är jag på ganska bra humör. Det är (nästan) vår(!) ute och det bubblar i magen när jag tänker på det; jag har precis suttit och letat lägenheter och vi (jag och L) ligger etta på tre stycken. (Anmälde intresse på en i Hässelby Strand. Lite för hög hyra bara, men vi kan ju alltid titta på den.); jag ska träffa Carro nu och förhoppningsvis min andra Carro ikväll; jag hoppas på en mysig helg på landet och jag har bestämt mig för att vara positiv no matter what.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback