Sometimes you just don't know.

Lovely thursday: Linda kom över på en spontan-date vid tre-tiden. Så mysigt! Vi satt i min säng och pratade och spelade TV-spel och skrattade. Sedan tog vi en promenad upp till Vällingby, där Linda käkade. Pratade om alla minnen vi har tillsammans och om den underbara tiden på högstadiet och jag skrattade så att jag fick ont i magen. Oh!
Vi pratade också om det SJUKA faktumet att hon blir 20 år på lördag. Ursäkta? Sade du 20?! Det är helt jäkla sinnessjukt. När jag träffade henne första gången och lärde känna henne var hon 14 år, jag bara 13 år. Vi har inte ens byxmyndiga ffs! Och i övermorgon får hon gå på Systemet. När och hur och var och varför hände detta? Hon kommer alltid vara 14-15 år för mig. Aldrig att jag tänker inse att hon (vi) är så gamla. I och för sig har jag fem månader (och 5 dagar, som Linda envisades med att påpeka) kvar som fager 19-åring. Men ändå. Baah.
Vi skiljdes åt strax innan sju och jag gick hem och väntade på Linus. När han kom hem blev det middag och sedan åkte vi hem till Chris ett tag och sedan hem igen. Kom precis ut ur duschen, så nu ska vi krypa ner under täcket i soffan och mysa. Yay.

Crap
Crap from: Linda

men det bara är så.. jag är liksom bäst<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback