Open up your mind and see like me.

Tuesday: Kom till jobbet vid 8, var själv med Camilla och Malcolm (och innelåst!). Vid tio hämtade C's pappa henne och hon blev helt överlycklig. Hoppade, dansade och skrattade. Då kan man inte bli annat än helt varm i hjärtat. Sedan spenderade jag dagen tillsammans med Malcolm. Lagade mat och lyssnade på Lugna favoriter. Vi hann också med en promenad, titta på Saltkråkan, lägga pussel, leka på hans rum. Kl. 15 kom min kollega och någon timme senare Mazdak och Gabriel (och min chef). Jobbade över en timme och var på uselt humör. Sade hejdå strax innan 18 och gick ner till bussen. Insåg då att jag hade glömt min väska (så trött var jag!), så jag kutade upp och sedan ner igen och hann med bussen. Men jag höll på att dö. Åkte till Abrahamsberg, där Linus hämtade upp mig, eftersom han också var på väg hem från jobbet. Käkade middag och somnade tidigt.

Wednesday: Vaknade för en timme sedan, när L åkte till jobbet. Håller på att frysa ihjäl här inne. Fyfaan. Hur dagen ser ut, har jag faktiskt ingen aning om. Antingen blir jag hemma och hittar på något socialt eller så åker jag till jobbet i eftermiddag. Vi får se vad som händer.

Thoughts: Varför just nu? Snart ett år har gått.

Yäss: Imorgon kl. 09.30, ska jag till min sjukgymnast. Känns skönt att äntligen få påbörja min behandling. Känner mig fortfarande ganska hoppfull.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback