Life goes around and round.

Why: Jag tog en kort promenad för en liten stund sedan. Drog djupa, kalla andetag långt ner i lungorna och njöt av eftermiddagssolen. Och tänkte på alla minnen och stunder och ögonblick jag har/haft/fått här ute på landet.

In my memory: Jag mindes den allra första gången jag var här ute. Hur det såg ut och hur det doftade och hur det kändes, vad vi gjorde, vem/vilka vi träffade. Hur jag var och hur jag tänkte. Jag tänkte på hur annorlunda allting är nu jämfört med då. Relationer, känslor, allt.

Och när jag stod på altanen och tittade ut över den trista naturen, flög minnesbilder från alla ljumna sommarkvällar som vi suttit på altanen, förbi. Och jag blev varm i bröstet och det bubblade i magen när jag tänkte på att allt snart kommer att vakna till liv igen. För snart sitter vi där på altanen och andas sommarluft och skrattar och lever sådär som man bara gör på sommaren.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback