It's just a game.

Monday: var hemma och dräggade hela dagen. Fixade naglarna (ih!), läste Glamour, kollade på TV och pysslade på laptopen. Linus kom hem strax innan nio och vi käkade middag och slöade framför TV:n.

Tuesday: vaknade 06.40 av att Svea Support (mitt gamla jobb) ringde. Den senaste tiden har dem ringt och väckt mig tidigt på morgonarna, fastän jag inte är anställd längre. När jag var skriven som jour hos dem i höstas hörde dem aldrig av sig. Struntade i att svara i alla fall. Om dem vill något så får dem baskemig ringa en lite mer mänsklig tid. Somnade om och gick upp och åt frukost med L vid elva. Nu har han dragit till jobbet och jag är ensam hemma.

Later on: tänkte snart hoppa in i duschen och prova mitt nya silvershampoo. Slingorna jag gjorde för ett tag sedan är alldeles för gula för min smak, så jag hoppas på resultat. Sedan ska jag promenera hem till Carro för att umgås. Myspys.

What still has to be done: maila min chef; plugga körkortsteori och träna.

Crap
Crap from: Anonym

när ska vi ses? du verkar ju ha tid:P

/mickios

2009-01-20 @ 14:41:43

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback