It's no idea.

Monday: Vi slöade i soffan (som vanligt) hela förmiddagen. Sedan tog vi en dusch och gjorde oss anständiga och åkte in till Norrtälje en snabbis. Kollade på kuddar och täcken och sängkläder inne på Jysk, men vi kunde inte bestämma oss, så vi gick därifrån tomhänta. Tog en sväng på Flygfyren, köpte lite skit, bl.a. en dvd med Trolltider. En trettio år gammal julkalender, som mamma spelade in då den gick på TV och lät mig titta på när jag var liten. Jag älskade den! Så när jag hittade den igår var jag tvungen att köpa den, bara för att ha den. Så när vi kom hem tittade jag ett tag på den, medan Linus låg och läste Slitz.
Efter middagen myste vi i soffan och sängen och sedan kröp vi ner framför skräckfilmen Saw V med en stor skål popcorn. Jag avskyr de där filmerna, de är helt fruktansvärt vidriga och det är rena tortyren att sitta och titta på dem, men.. Jag måste. Eller måste och måste. Jag har ju sett de andra fyra, så då måste jag ju se den här också. Och sedan har det blivit lite av min och Linus' grej. Samma kväll som vi blev tillsammans, så hade vi ett Saw-marathon (1-3), så vi förknippar dem lite med oss. Kul filmer att förknippa med ens kärlek. Oh ja. Jag somnade i alla fall och slapp se det mesta. Satte igång ett HIMYM-avsnitt istället, men vi somnade nästan dirr.

Tuesday: Sitter hemma ensam och lyssnar på musik. Terapi for sure.

Countdown: Idag är det exakt fem (5!) månader kvar till 20års-dagen. Vilket är ganska SJUKT.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback