We were both young when I first saw you.

Wednesday: Gick upp vid tolv och gjorde havregrynsgröt (alldeles själv!) och mackor till frukost och sedan väckte jag Linus, som blev glatt överraskad av min ansträngning. Låg och myste ett bra tag i soffan, innan vi duschade och gjorde oss anständiiga. Åkte in till Norrtälje, för att strosa i butiker och promenera på stan. Efter att ha sprungit in i Tobbe och Lina inne på Åhléns och tagit en promenad på stan, åkte vi upp till Flygfyren en snabbis och sedan hem.

Nu: har precis ätit en taco-middag, så nu ligger jag utslagen i soffan och väntar på att Top Model ska börja. Sedan måste jag packa!

Fuck me: Min älskade laptop har knullat sig totalt. Sitter för tillfället inloggad på felsäkret läge, eftersom det inte gick att logga in på det vanliga sättet. Jag misstänker att den kommer att krascha när som helst. Och ändå har jag bara haft den sedan juni (studentpresent). Skitkul!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback