I seem to be struck by you.

Wednesday: Mådde ganska dåligt hela dagen igår. Fruktansvärda muskelsmärtor. När Linus kom hem åkte vi och hyrde film - Righteous kill och A cup of love - och köpte lite lösviktsgodis. Efter middagen kröp vi ner i sängen och tittade på A cup of love och snaskade godis. Filmen var helt okay, men ingen höjdare. Sedan satte vi igång den andra filmen, men jag somnade nästan direkt.

Thursday: Gick upp vid halv nio och gjorde mig i ordning och gick sedan upp till sjukgymnast-Ewa. Pratade lite om hur jag har mått och sedan fick jag massage och värmebehandling. Skönt! När jag kom hem höll Linus på att packa och göra sig i ordning, samtidigt som han tittade på slutet av Righteous kill. Vid tolv klampade vi ut till bilen, åkte förbi den bästa pizzerian i Stockholm och tryckte i oss en varsin avocadosallad till lunch och fortsatte sedan ut till landet. Kom fram strax innan fyra och då berättade lillebror Martin att deras föräldrar precis haft vinterkräksjukan, så jag fick panik och L och jag beslutade oss för att vända in till stan igen. Åkte förbi Stinsen på väg hem och tröstshoppade lite. När vi kom hem blev det våfflor till middag och sedan dess har vi legat i sängen, jag tittandes på Top Model och Linus läsandes Slitz. Mys!

Dagens tröstshopping: En oversize tee-klänning (grymt snygg och på REA!); en korallfärgad vårväska och ett korallfärgat armband. Är snuskigt nöjd(!!). Jag vet precis hur jag ska klä mig i vår. Nästa inköp blir ett par vita tygskor eller ett par vita Converse. BAAH.
Linus fyndade två par snygga Björn Borg-kalsonger och en apsnygg hoodtröja. Bilder på allt kommer!

Crap
Crap from: Lina

Hehe jag har ingen aning om hur man ska göra, så jag får prova mig fram. Tar sjukt lång tid, men är rätt spännande faktiskt:)

2009-01-22 @ 21:43:14
Crap from: Carro

Åh ett par converse och ett par tygskor beställde jag förra veckan .. Kul med tröstshopping. Ses snart?

2009-01-22 @ 22:34:31

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback