Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.


Friday:
när både L och jag vaknat till liv på förmiddagen, åt vi mysfrukost framför en film. Sedan vet jag inte vad vi gjorde, men vi lyckades i alla fall inte komma iväg in till Norrtälje förrän någon gång efter tre. Köpte en hoodtröja och sprang in på Bolaget, innan vi åt glass (polkaglass - my favourite!) och åkte hem. Efter middagen åkte vi hem till Tobbe och Lina. Kvällen (inleddes med ett par omgångar Buzz-spelande) spenderades ute på balkongen drickandes vin, cider och öl och pratandes, lite senare inne i köket spelandes sällskapsspel. Mysigt!

 

 



Saturday: vaknade lagom pigg och glad vid tio imorse, dock kom Ollie upp och lade sig och gosade med mig, så jag överlevde ändå. Dumpades hemma hos mina föräldrar och L drog till jobbet. Strax efter lunch gick jag upp till Vällingby och mötte Jojjo. Det var evigheter sedan vi träffades, så det var minst sagt mysigt. Vi sprang runt och uträttade en massa ärenden, samtidigt som vi pratade och tog i lite förlorad tid. Satte oss till slut på Donken med en varsin paj och pratade i lugn och ro. Vi hann med en liten butiksrunda också, innan vi skiljdes åt.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback