Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Status: är på strålande humör! Gick upp vid nio, packade väskan inför helgen (Linus tog med sig all packning till jobbet, då vi åker ut till landet direkt efter att vi slutat respektive jobb) och gjorde i ordning en take away-frukost till L. Grillade mig själv ute på balkongen ett tag, men det var så fruktansvärt varmt, så jag gav upp och gick in nu. Får se om jag pressar lite till innan jag hoppar in i duschen. Om ett par timmar ska jag åka och hämta Olof och Peder på dagis och det ska bli så mysigt.

För övrigt så shoppade jag lite igår. Det blev en randig topp (som jag har letat!) och ett par somriga shorts, är fett nöjd actually. Hittade dock inga solglajjor, så jag funderar på om jag inte skulle beställa hem ett par från nätet. Smidigt och bra.

Imorgon är det fredag och jag är fett taggad på att hitta på något mysigt, så vi får väl se vad som dyker upp. På lördag fyller i alla fall Carro 22 år och det ska firas med utgång. Och på lördag under dagen ska Linus och jag på big-time-släktparty (L's släkt), då hans farföräldrar fyllt 90 år båda två. 180 års-kalas ffs. Ska bli roligt att träffa alla släktingar som jag (knappt Linus heller) inte träffat, så det kan nog bli mysigt. Allting blir ju vad man gör det till.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback