Our time is running out.


Friday:
vaknade sent, åt frukost med L och myste i soffan. Vid tre åkte han iväg för att ha grabbeftermiddag/kväll och en timme senare gick jag och mötte Avin. Vi handlade middag och hyrde film, innan vi traskade hemåt. Lagade och åt tacos, pratade, tittade på film och sedan satte vi oss ute och pratade en stund. Följde med och mötte hennes pojkvän (första gången jag träffade honom!) och sedan sade vi hejdå och skiljdes åt.

Kom hem för en knapp timme sedan, sitter och lyssnar på nostalgimusik och tänker i min ensamhet. Får lite ont i magen. Men Linus borde vara hemma snart och då blir det mys.




Mysig dag!

Crap
Crap from: Linda

det är helt sinnessjukt, men jag gick i samma klass som hennes pojkvän i fyran typ xD haha men tror inte han kommer ihåg mig :P


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback