I got gloss on my lips and a man on my hips.


Sunday:
efter att endast ha fått 3-4 sömntimmar, kom jag hem till mina föräldrar vid halv ett. Aldrig varit tröttare. Vilade någon timme, innan jag gjorde mig i ordning, stressade upp till Coop och sedan vidare för att möta upp Carro. Vi lade ut picnic-filten och hade en mysig liten fölsispicnic i hennes ära. Vi drack rosévin (med lite fanta), åt ost & kex, choklad och bigarråer. Och pratade och skrattade oavbrutet. Det var precis hur mysigt som helst! Ett par timmar senare kom våra pojkvänner och hämtade upp oss - ibland är dem bra att ha ;) - och Linus och jag åkte hem till min mormor och åt middag. På kvällen tog vi en långpromenad och tittade på filmen The Last King of Scotland - sett den förut, hemsk men bra. Innan vi somnade fick jag lite massage och så tittade på ett Friends-avsnitt. Myspys.

    








Vi spelade in en liten fjortis-video också (heh):


Och när L och jag var ute och gick på kvällen, användes kameran såklart flitigt..








Crap
Crap from: Carro

Haha vad rolig jag låter!

Tack för en mysig em! <3

2009-07-06 @ 16:31:39
Crap from: Anonym

haha va söt du är på bilderna hallonbåt ;)

Jag saknar dig <3

2009-07-07 @ 09:29:14
Crap from: Anonym

Skönt garv haha det smittar

2009-07-07 @ 15:05:37
Crap from: Jessi

Anonym: ;) varför inte skriva vem kommentaren är ifrån? ^^


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback