I'm just a little bit caught in the middle.

Tuesday: har inte ens en liten aning om vad jag och L gjorde i tisdags, men vi var i alla fall ute på landet.

Wednesday: åkte in till stan på eftermiddagen, hem till mina föräldrar och fikade och sedan åkte vi till min brors lägenhet, där vi nu bor. Han är borta hela veckan och tyckte att vi skulle bo här under tiden och det bangade vi ju inte på. Så vi efter att ha ätit en enkel middag, satte vi oss på den lilla "uteplatsen", drack lite alkohol, rökte och pratade-pratade-pratade. Det var så skönt och mysigt att bara sitta ner och prata, om viktiga och oviktiga saker, om det förflutna och framtiden, om kärlek och förhållanden, om vänner och ovänner, om allt. Det var så tillfredställande mysigt. Det är vid sådana tillfällen som jag förstår varför vi klickade så in-i-helvetes-bra när vi lärde känna varandra för snart fyra år sedan. Vi tänker så himla lika om så mycket och det är så enkelt att prata med L och han förstår mig och lyssnar och.. Det var bäst helt enkelt. Vi avslutade kvällen inne i soffan framför en film.

    


Thursday: vaknade vid elva och smög upp och dukade fram frukost innan jag väckte L. Sedan lade vi oss i soffan och tittade på TV, kittlades, busade, skrattade och pratade. Till slut kom vi i alla fall iväg in till stan, köpte nya badbyxor till L och sedan slog vi oss ner på John Chris' uteservering och åt pastasallad respektive bulgursallad till middag. Åt lite kladdkaka till efterrätt och satt och pratade en stund. Himla mys! Hann med att prata med Carro i telefon också.



På John Chris.

Kom hem efter ett besök på Bolaget och ICA och jag hann inte mer än komma in, innan jag skulle iväg igen. Kastade mig på bussen vid halv åtta och hämtades upp av Carro i Brommaplan, för att åka ute till Drottningholm och promenera. Tog en två timmars-promenad med Wira och pratade ikapp de senaste veckorna, då vi inte träffats. Välbehövt och efterlängtat. Kom hem för någon timme sedan. Nu ska L och jag antingen sätta oss ute ett tag eller mysa ner oss framför en film.

Sov gott världen!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback