And it's all that I'm breathing for.

Status: JAG MÅR USELT. Kunde förkylningen komma mer lägligt än såhär? Nä, knappast. Men jag är inte förvånad.. Ska ligga under täcket hela dagen - nonstop - och göra mitt yttersta för att tillfriskna. Imorgon fyller jag 20 år (vilket är det största man kan fylla typ) och då tänker jag fanimig INTE må såhär. Helvete heller.

Thursday: åkte och jobbade på eftermiddagen. Det var precis som det brukar. Kom hem strax innan åtta, tog en dusch och rörde ihop en kycklingwok till middag, som Linus och jag smällde i oss när han kom hem. Sedan kröp vi ner under täcket, kittlades och pratade - myspys - och sedan skedade vi framför TV:n och somnade. Vaknade strax efter ett, kravlade oss upp och borstade tänderna och sedan blev det bums i säng.

Happy update: beställde hem en klänning i måndags och den kom precis.. JAG ÄR KÄR! Den är så himlahimlahimla fin.


Imorgon ska jag gå på systemet!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback