Still we live our lives, as if all this stuff survives.

Update: hälsan är fortfarande körd i botten, men jag kämpar på. Efter att ha duschat och gjort mig i ordning gick jag och mamma upp till Vällingby, båda två för att uträtta ett par ärenden. Vi gjorde det vi skulle och sedan följde hon med mig runt-runt-runt i alla butiker för att hitta ett armband till mig. Men det var helt omöjligt! I och för sig är jag ganska kräsen när det gäller smycken (använder i princip endast de smycken som jag fått av Linus), men ändå. Till slut köpte jag ett tufft armband på H&M's killavdelning. Hell yäss. Var vrålhungrig, så jag köpte med mig ett McDonalds-meal och gick hem.

Nu har jag ägnat den senaste timmen åt att fixa naglarna, blev inte precis som jag tänkt mig, men dem duger. Ikväll måste Linus och jag packa lite inför helgen, för imorgon åker vi hem till landet. Det är ju midsommar imorgon, så på kvällen ska vi hem till Lina (tradition!) och fira. Mycket som snurrar i huvudet inför imorgon, men det blir nog bra.

 Jag vill bli friiiisk!!

Crap
Crap from: Linda

det blir ingen midsommar alls för Linda i år, för tyskar firar inte midsommar.. BAJS.

Det närmsta jag kommer midsommar här är Ikeareklam på tv som illustrerar en svensk midsommar xP<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback