I don't feel like coming down.

Sunday: alla tre var lagom pigga när vi vaknade vid halv ett-tiden. Vi slappade i soffan, åt toast till frukost och sedan tittade Carro och jag igenom lördagens bilder, samt bilder från Turkiet (både som hon tog när hon och K var där och på bilder från stället L och jag ska till). Vi hann med ett Sex and the City-avsnitt också (fick skokartongen i fölsispresent av svärföräldrarna, tidigare har jag ju bara haft nedladdade avsnitt) och en massa prat, innan hon fick skjuts upp till bussen vid fyra. Linus och jag spenderade resten av eftermiddagen och kvällen i soffan, lyssnandes på regnet som smattrade utanför och tittandes på TV. Myspys.

Monday: ingen bra dag alls. På förmiddagen begav vi oss in till Norrtälje, med avsikt att Linus skulle fixa nytt pass. Men vi kom inte längre än ner till Bergshamra, då vi "råkade ut" för en bilolycka. Fruktansvärt. Både Linus och jag klarade oss utan skador (förutom att jag har sjuk nackvärk..), likaså idiotkärringen i den andra bilen. Folk kan inte köra bil! Det trista är att bilen blev halvt kvaddad och att det inte är säkert att vi kommer få tillbaka den. Och försäkringspengarna kommer väl inte in på kontot förrän efter sommaren. Vi orkar bara inte. Så det blev inget pass (måste fixas snarast möjligt!) och vi spenderade resten av dagen och kvällen hemma.

Tuesday: är hemma hos mina föräldrar, är fortfarande omänskligt förkyld. Jag har varit helt sjukt hes sedan i lördagskväll, kan knappt prata (seriously! rösten brister och jag låter som en förkyld tonårspojke i målbrottet). Inte okay.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback