There's something that I can't quite explain.

Älskling,

jag vill kunna mäta vår kärlek i något annat än 'antal dagar tillsammans'
men det finns ingenting i världen som är stort nog

och hur jag än vrider och vänder på det,
så förstår jag inte hur jag kunde vara värd dig den där natten för två och ett halvt år sedan

för jag vet att jag inte är tillräckligt bra för dig
men jag låtsas inte om det
för när dina andetag viskar varma ord i mina hörselgångar övertygar du mig om att vi ska sitta ihop

som pusselbitar


våra hjärtan bildar ett pussel som bara du och jag kan lägga
och jag tror att jag älskade dig redan innan jag visste att du fanns

du är han jag har väntat på i hela mitt liv
and I'm forever yours

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback