Det var ingen vanlig dag, för det var min 20 års-dag..


My 20's: i lördags fyllde jag 20 år! Det är stort, det är nog det största man kan fylla. Startade dagen med att springa upp till Bolaget och jag kände mig fett stor (gammal!) när jag strosade omkring där inne. Fyllde två kassar med cider och öl och trippade nöjd och glad därifrån. Väl hemma igen kom mormor och farmor över och vi skålade i skumpa, åt tårta och fikade, mys. Ett par timmar senare sade alla hejdå och Linus och jag började göra oss i ordning inför kvällens firande. Carro kom och hämtade upp mig (vi skulle ut till landet och jag var tvungen att åka med henne så att hon skulle hitta..) och sedan åkte vi vidare, hämtade upp (min andra) Carro och efter många om och med kom vi hem till landet. Vi fyra åt middag tillsammans och sedan fick vi skjuts hem till Tobbe, där ganget väntade.

Väl där blev jag mottagen med ballonger, presenter, blommor och tårta. Alla sjöng för mig och sedan fortsatte kvällen med mängder av alkohol, dans, musik, skratt, fotograferande och umgänge. Helt underbart!

   



  
    
 







Kvällen slutade vid halv fyra på morgonen, då min hals sedan längde varit obrukbar (jag är fett förkyld) och Carro däckat i mitt knä. Vi trillade innanför dörren vid fyra, men somnade inte förrän en timme senare.

TACK ALLIHOPA, FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!

(Soon: fler bilder på FB, kika där vettja!)



Kvällens mest spelade och uppskattade låt.
Helt underbar.

Crap
Crap from: Carro

Haha! Jag saaa ju att det var du som skulle ta hand om mig :D tvärtom på midsommar?

2009-06-15 @ 20:33:24

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback