I said I'd make it through this world alright, but I don't care to try.

Tuesday: vaknade för ett par timmar sedan, mår fortfarande ganska kasst. Ska snart träna ändå tänkte jag och i eftermiddag ska jag (om inget sjukt händer) åka och hämta mina pojkar på dagis. Alltid lika mysigt.

Thougths: imorgon ska jag till läkaren, för att försöka få en utredning om min huvud - och muskelvärk. Sist jag var där, blev jag ju bara remitterad till en sjukgymnast, och sedan var det ingenting mer med saken. Men nu har jag regelbundet gått hos sjuk-Ewa i ett halvår och det har inte blivit bra. Så, nu är det fanimig dags att reda ut den här skiten, så att jag kan få klarhet i vad det beror på. Samtidigt som det ska bli skönt att kanske få veta vad som är fel och vad man kan göra åt det, så är jag rädd och orolig. Tänk om det är någonting allvarligt och farligt? Tänk om det inte finns någon hjälp att få? Tänk om jag är tvungen att leva med den här värken hela livet? Det är så många tankar som snurrar och jag har lite ont i magen.

You gotta love it:


Den här har fastnat i mitt huvud.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback