If you ever fall in love.

Monday update: släpade mig upp till tuben i den tropiska hetten (seriously!) och åkte till Odenplan, där Carro genom telefon, tvingade av mig. Med henne som sällskap i luren började jag efter hennes vägbeskrivning, att promenera dit hon var - på väg för att möta mig. En lång och svettig promenad senare hittade jag en 7eleven som jag kilade in på och köpte dricka. Och sedan vägrade jag att gå längre, så vi möttes upp där. Sedan traskade vi vidare ner till Humlegården, där vi slog oss ner på en filt - solade, åt jordgubbar och pratade. Helt sjukt mysigt.
Ett par timmar senare gick vi in till stan, svalkade oss med en varsin glass och så hittade jag en klänning som jag har letat efter, yay! Kom nyss hem. Carro fick en extra hård kram innan vi skiljdes åt, hon och hennes karl åker ju till Turkiet på onsdag. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls.. Hrrpf.

 

Now:
måste jag tidsrapportera maj månad, innan jag glömmer det.. Och det vore ju fett synd att göra det och få vänta på lönen. Nä tack. Sedan ska jag ut och övningsköra. Hoppas bara att jag inte somnar..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback