Let’s get together now and we can feel alright.

Tuesday: vaknade vid sju, efter ytterligare en natt med fattig sömn. Tror inte att jag sov i mer än fem timmar, vilket är alldeles för snålt för att jag ska kunna fungera normalt. Värdelöst väder var (är) det också, så det var inte min bästa morgon. Jobbade i alla fall med Peder 9-14. Vi lekte, läste böcker och åt lunch. Och sedan sjöng jag ett tiotal vaggvisor innan han till slut somnade. Lade mig i soffan och slötittade på TV och slumrade till en stund jag med. Strax innan två kom mormor för att byta av och jag kastade mig ut i spöregnet. Åh, vad underbart det är att vistas ute i ösregn utan paraply! Unnade mig själv en nybakad kanelbulle när jag kom hem, så nu är jag på lite bättre humör. Är dock så trött att jag håller på att ramla ihop. Man kanske skulle ta sig en liten tupplur..?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback