SUMMER.

MY LOVELY SUMMER: om 12 dagar ska Carro's 22 års-dag firas med pompa och ståt; om 21 dagar går Linus (och jag, men jag är ju ledig mest hela tiden ändå) på semester; samma vecka drar vi upp till Gräsö med landet-gang och tältar ett par dagar; om drygt en månad ska Linus och jag fira våra 20 års-dagar ordentligt (40 års-paaarty!); om 39 dagar åker Linus och jag till TURKIET och i augusti är det Coldplay på Stadion.
Dagarna här emellan ska fyllas med vänner, alkohol, skratt, uteserveringar, båtturer, bad, klippor, sommarmusik, promenader, picknickar, kärlek..


Känns som om det här kan bli en ganska bra sommar, va?







Crap
Crap from: Anonym

Vad kul att ni ska åka utomlands :) Bland de första gångerna du flyger va ;) Jag tror du är flygrädd gumman:D Var du inte båträdd förr?:P Eller de kanske va föräldarna dina som va rädd för d?:) Kom ihåg när vi skulle åka båt nångång därför du inte fick följa med:D



saknar dig, borde ses nåndag :) sj åker ja t turkiet om 20 dagar typ =)

<3 mickis

2009-06-23 @ 08:52:34

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback