You're losing control a bit and it's really distasteful.

Friday update: mötte upp min barndomsvän Hermon vid fyra och sedan promenerade vi och satt en stund på en bänk och pratade. Alltid lika mysigt! Två timmar senare kramades vi hejdå och jag trippade upp till mig. Vid 21 kom Linus hem, vi käkade middag och tog sedan en kvällspromenenad. Hittade en linbana som vi roade oss med ett bra tag. Väl hemma igen tittade vi på filmen Fishy och sedan gick vi och lade oss.

    

Saturday:
upp vid nio, förberedde frukost till L och sedan duschade jag och fräschade till mig så gott det gick när det var så varmt. Strax efter elva mötte jag upp Carro och vi köpte med oss jordgubbar och bigarråer och sedan cyklade (läs: Carro cyklade och jag satt på pakethållaren) ner till stranden, där vi spenderade vår dag. Solade, åt frukt och bär, pratade-pratade-pratade och åt glass. Skitmys! (Dock har jag bränt mig helt fruktansvärt på rumpan (?), så jag kan knappt sitta ner, inte okay) Tre timmar senare hoppade vi på cykeln igen och rullade hemåt. Fick skjuts hela vägen hem, där vi sade hejdå och jag sprang upp till mig. Linus och jag packade ihop våra prylar och åkte sedan hem till landet. Åt grillat ute på altanen och sedan åkte vi ner till Largen för ett kvällsdopp. Hua, vad kallt det var! Men mysigt. När vi kom hem tog vi en kort promenad och sedan åt vi jordgubbar och tittade på filmen Revolutionary Road.


Status: jag somnade förstås igår under filmen, så jag tänkte faktiskt se klart den nu. L drog precis till jobbet, så jag har lite tid att fördriva. När filmen är slut ska jag trotsa min brända kropp och lägga mig ute på altanen och sola lite. Man måste ju passa på!


Underbara, underbara sommar!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback