Is my head still on?

Monday update: efter att ha lunchat med mig själv ute på balkongen gick jag in och pillade med naglarna. Somriga, färgglada och fina blev dem! Vid fyra var jag så rastlös, så jag passade på att traska upp till Vällingby för att uträtta ett par ärenden. Kom hem med en styck nässpray (ja, jag är beroende!), en styck Eezeneo, en styck nageldekorationer och tre styck färgglada spetshotpans. Sjukt nöjd. När jag köpte nageldekorationerna kom jag att tänka på en sak.. Jag har ju alltid, så länge jag kan minnas, varit intresserad av att hålla på att pyssla med naglarna - smycka, måla, fila - så jag kom att tänka på de där hängande smyckena som var poppis en gång i tiden. Man "borrade" ett hål i nageltippen och hängde sedan dit ett hängsmycke. Är det någon annan som minns dem? Eller var det bara jag som hade sådana? Nostalgi is the shit i alla fall. Förslösade någon timme här hemma och sedan kom Jimmy hit och vi drog ut och övningskörde. En sak kan jag konstatera efter idag: jag har inte nerver nog för att köra bil! Usch, jag blir så stressig och hetsig. Nerverna var inte på topp innan Linus och jag krockade, så ni kan ju tänka er hur dem är nu. Nåväl, bra gick det ändå. Köra kan jag ju, men jag måste lugna ner mig. Vi stannade nere vid vattnet och Jimmy bjöd på glass, innan vi åkte hemåt.

Later: när Linus kommer hem ska vi hem till landet. Och sedan väntar två lediga dagar tillsammans med Linus! Ska bli så himla underbart. Hörde att det skulle bli fint väder och det låter inte helt fel. I så fall ska vi nog åka ut med båten en dag. Åh, sommar!

Crap
Crap from: Anonym

då hade ja rätt ;)

vet du hjärtat de kmr krascha;)

haha

nee ja skojja, de e ingen fara... ja lever ju?:)

men de e rätt läskigt me allt som hänt på senaste men vad är oddsen lixom :)



ni kmr få d mysiigt=) marmaris e fint=) stort inomhusshopping center där... =)

2009-06-23 @ 11:47:48

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback