I natt är jag din, i natt är du min.

Sunday update: efter att ha sett klart på filmen (Revolutionary Road) och grinat mig igenom slutet, bytte jag om till bikini och lade mig ute på den stekheta altanen. Trettio-trettiofem grader ungefär, fyfan. Jag bet ihop i alla fall och läste lite, åt jordgubbar och lyssnade på sommarmusik (Winnerbäck, Hellström, Gyllene Tider, Ledin) på högsta, så himla härligt. Blev på hejdundrandes bra humör. Brun blev jag också! I love summer. Ett par timmar senare och då jag lyssnat igenom hela min musiklista på Spotify, gav jag upp och gick in. Tvättade L's och mina badkläder för hand, som jag sedan hängde ut på tork.

Nu har jag precis duschat och fräschat upp mig på gott det går. Sitter ute på en filt (i skuggan!), lyssnar på musik och väntar på att Linus ska komma hem. Vad kvällen har att vänta vet jag inte, men det lär bli antingen ett kvällsdopp eller sitta på altanen och dricka och äta gott och lyssna på bra musik. Vad ska man annars göra en sommarsöndagskväll?





Crap
Crap from: Car

Hallåå, vad gör du?

Kan vi ses snart?

Måste planera helgen och de!



Puss

2009-06-29 @ 21:35:07
Crap from: Carro

Jag jobbar dag idag och imorgon. Men imorgon kväll kanske? Eller idag?

Klart vi ska gå på Allsången!

2009-07-01 @ 06:12:24

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback