I remember the night you came to me.

Thursday: var så äckligt trött att jag somnade i en timme, innan Linus kom hem. Släpade mig ut till bilen och sedan åkte vi hem till landet.

Wednesday: både Linus och jag var lediga, så vi var hemma på landet. Mådde uselt, hade migrän och var fruktansvärt trött. Åkte in en snabbis till Apoteket och hämtade ut nya migräntabletter och när vi kom hem gick jag och lade mig och sov en stund. Vaknade något piggare, åt wok till middag och sedan bäddade vi ner oss i soffan och tittade på filmen 'Twilight' - SÅ HIMLA JÄVLA BRA! Efter en dusch lade vi oss i sängen och tittade på ett Friends-avsnitt, innan vi släckte och sade godnatt.

Thursday: vaknade förvånansvärt pigg, om än lite sent och slängde på mig mjukisbyxor och en hoodtjöja. Käkade frukost och sminkade mig i bilen och sedan fastnade vi är världens bilkö. FYFAN. Kom naturligtvis för sent till jobbet. Men Peder och jag hade det supermysigt som vanligt. Vi tittade på en massa nostalgi-barnprogram, såsom Pippi Långstrump, Fem myror är fler än fyra elefanter och Bella och Theo. Sedan åt vi lunch och därefter sjöng jag P till sömns. JAG ÄLSKAR ATT JOBBA MED BARN. Slöade i soffan och läste min pocket, tills mormor kom strax efter två. Kom nyss hem, mår inge vidare idag heller. Är så jävla trött på att alltid må dåligt..

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback