That summer seemed to last forever.


Tuesday:
Linus och jag vaknade till liv på förmiddagen och åt frukost tillsammans ute på altanen. Vi gjorde oss iordning och packade kylväskan och åkte sedan ner till båten. Vi spenderade hela dagen ute på sjön; jag körde båten, vi solade, åt baguette och frukt, spelade kort, läste, pratade, fotade och hade det helt underbart mysigt. (Om man bortser från att vi blev lite osams när vi skulle gå i land (dock blev vi snabbt sams igen) och att Linus råkade ha sönder mitt ena örhänge, men annars så! :D) Många timmar senare packade vi ihop alla prylar och åkte hemåt. Jag var på sjukt bra humör och dansade i båten och Linus sade att man kunde tro att jag var packad. När vi kom hem kastade vi oss i soffan och sjöng med i alla allsångslåtar från Allsång på Skansen. Skitmys! Åt tortellini till middag och sedan kröp vid ner i soffan och tittade på en långfilm. Underbart slut på en underbar dag. ♥





   

    
 






Crap
Crap from: Carro

haha vad söööt du ser ut i filmen. Du ser jävligt säker ut haha :D

2009-06-25 @ 23:00:37
Crap from: Jessi

haha, jag har stenkoll! :D

2009-06-25 @ 23:02:08

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback