If you want a good time, she's gonna get you what you want.

Update: släpade mig upp till bussen i regnet, sprang in i Hermon som skulle ta samma buss, så vi sällskapade en bit, mys. Hämtade Wira (som blev jätteglad) och sedan gick vi en promenad. Kom hem hem timme senare, mådde rejält kasst, så jag gjorde mig en kopp te och sedan tittade mamma och jag på en film.

Linus och jag kom hem till landet för ett tag sedan, har precis käkat middag och nu sitter jag här och väntar på att vi ska sätta på en film. Linus stängde nyss in sig på vårat rum, för att "fixa en hemlis", så det dröjer väl ett tag innan han är färdig. Men vi köpte hem Marabou's limited summer edition - mjölkchoklad med jordgubbsbitar (sjukt god actually!) - så jag överlever nog.  Och nu hoppade mina små kissar upp mitt knä också, så nu överlever jag garanterat :)




Åh, vad jag älskar er!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback