You broke my thunder.

Life's a bitch: mår fortfarande piss. Den här envisa förkylningen vägrar ge med sig, den tycks inte ens bli bättre. Halsen gråter, jag är fortfarande sjukt hes, andas kan jag varken genom näsan eller munnen och så fryser jag som en idiot hela tiden. BAAH. Låt mig bli frisk nu.
Inte nog med det här, så gick min älskade mobiltelefon sönder igår. Bara sådär. Yippiie! Så nu måste jag punga ut med en massa cash (som jag egentligen inte har) och köpa mig en ny. Åh, vad roligt..

Today: ska vila järnet idag också, för någon gång måste ju skiten ge med sig. Dock måste jag ta mig upp till Vällingby, köpa nässpray och posta en LOVEFiLM-film. Tänkte försöka hitta något chict smycke också, men det brukar ju vara lättare sagt än gjort..

Update: fick nyss ett brev från min husläkarmottagning, med resultat från blodproven som jag tog när jag var hos läkaren sist. Proven visade tydligen att jag har blodbrist och att jag måste tillbaka och ta fler blodprov. Jahapp, då var det det också..

Idag är en dålig dag!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback