You can call me anytime.

Monday update: förkylningen känns bara värre och värre, min hals är knappt brukbar. Dessutom har jag vansinnigt ont i huvudet och mår illa som en dåre. Fyfan. Körde i alla fall cirkelträning i förmiddags och sedan hjälpte mamma mig att bleka håret (slingor), så nu är håret fräsht och snyggt. Gjorde mig i ordning och sedan började jag ju som sagt att må dåligt, så jag har mest slappat här. Med undantag att jag sprang upp till Apoteket, för ett tag sedan.

Nu väntar jag på att Linus ska komma hem och då ska jag försöka få i mig lite mat. Var sugen på att ta en långpromenad i kväll, men det känns inte som om hälsan tillåter det.

På onsdag kommer Carro hem, längtar!


Jag försökte ta en bra bild på håret, men misslyckades totalt.
Så jag tröttnade och larvade mig istället. Snygg kan jag vara i alla fall. ^^

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback