It's not for you.

Listan rippad av Carro.

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Jessica Emelie Jeanette.

Smeknamn:  Jessi, Älskling, Sweetnose.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen.

Beroende av: Kärlek och snask.

Vad tror folk om dig? Att jag är en elak människa.

Stämmer det? Absolut inte.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende och mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Beror på situation.

Hur imponerar man på dig? Humor, att man kan bjuda på sig själv, ärlighet.

Brukar du skratta för dig själv? Klart jag gör.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Saknar dig!"

Var bor du? I Vällingby.

Trivs du där? Det funkar.

Äger du några converse? Nä.

Sprit, cider, vin eller öl? Cider.

Brukar du bli för full? Jo, det har väl hänt.

Vad har du för mobiloperatör? Tele2Comviq.

Är du allergisk mot något? Överkänslig mot nötter och nickel.

Har du haft sex idag? Nä, inte än ;)

Hur svarar du i mobilen? "Jaa?" eller "Hallå?". Många tycker att jag svarar otrevligt, fastän det inte är syftet.

Vem ringde du senast? Linus, yesterday.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han skulle åka hem.

Antal timmar sömn inatt? För få! Knappt 6 timmar.

Sov du ensam? Nä, med älsklingen.

Brukar du komma i tid? Nja, jag försöker i alla fall.

När mår du bra? När jag umgås med människor jag tycker om.

När blev du fotad senast? I förrgår med Carro.

Hur känner du dig nu? Inget vidare. Trött, har migrän och är på dåligt humör.

Vanligaste färg på dina kläder? Svart.
Vad tycker du om fötter? Tycker väl inte att dem är alltför mysiga.

Vad saknar du? Massor.

Hade du en bra kväll igår? Inte direkt, hade migrän då också.

Favoritdryck på morgonen? Smoothie.

Rakar du benen? Självklart.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Någon gång efter 03.00.

Är du blyg? Ja.

Sysslar du med någon idrott? Nix.

Vill du hellre ha mail än brev? Jo, det är smidigare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? På sätt och vis.

Har du spytt offentligt? Inte vad jag minns i alla fall.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Runka och ha sex.

Är du nöjd med ditt liv? Inte helt och hållet, nej.

Är du bortskämd? Inte av mina föräldrar, men av karln.

Vad gör du i morgon? I have no idea.

Vad är det värsta du vet? Oärlighet.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket jag har att slösa.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Är inget jag har funderat över.

Vad längtar du till? Våren och SOMMAREN och allt som hör därtill.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad använder du för shampoo? Använder olika hela tiden.

Vad är det finaste du fått? Jag har fått många fina saker, men favoritpresenten och den jag kommer att tänka på först är mitt halsband som jag fick i halvårs-present av Linus.

En speciell dag du minns? Stundeten och Linus' och mina årsdagar.

Hur gammal är du? TJUGO(!!) i sommar.

Tycker du om någon just nu? Många!

Du samlar på? Klänningar och minnen.

Gröna eller röda äppeln? Röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Linus.

Gillar du golf? Har bara spelat minigolf, så jag vet inte.

Vilken tid gick du upp idag? 11.30.

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja, i min och Linus' säng.

Har du strumpor på dig nu? Jajemänsan.

Är det okej att gråta? Det är bra att gråta.

När grät du senast? Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet! Och resa.

Bär du glasögon eller linser? Glasögon, men inte hela tiden.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Någon gång mellan 11.00 och 12.00.

Har du piercing? Fem hål i öronen. 

Vill du gifta dig? JA! Och jag ska ha ett riktigt jäkla sagobröllop.

Vill du ha barn? Minst två.

Solar du ofta? Jaa, på sommaren.

Är du bra på att laga mat? ÅNEJ!

Är du flygrädd? Jaa..

Hur vig är du? "Som ett kassaskåp."

Är du musikalisk? Jag diggar musik?

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.

Vilken är din favoritglass? Mint.

Tror du på ett liv efter döden? Ja.

Tycker du om sushi? Jaaråå.

Vad äter du helst när du ser på film? Naturchips, min största last.

Bor dina föräldrar tillsammans? Jaa, typ 35 års kärlek.

Har du tandläkarskräck? Skräck och skräck.. Men obehagligt är det faktiskt..

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inget av det.

Vilken ögonfärg har du? Blåa.

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Vem har inte det?
Biter du på naglarna? Nä, och jag avskyr när andra gör det.

Röker du? Feströker.

Hur ofta tränar/motionerar du? Inte tillräckligt.

Senaste låt du hörde? Någon från Melodifestival-skivan.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback