Can this be the turning point?

Wednesday so far: var otrevligt trött när jag vaknade vid halv elva i morse. Kastade mig in i duschen och gjorde mig ordning och sedan halkade jag upp till Vällingby. Mötte upp Mickis för en effektiv fika, mys. Skiljdes åt vid bussen och jag tog en snabb butiksrunda, men blev noll inspirerad. På vägen hem passade jag på att ta en rask promenad. Var ute och flåsade i 30-40 minuter och kände sjukt duktig. När jag höll på att förfrysa fötterna, styrde jag stegen hemåt. Och nu har jag precis tryckt i mig en massa frukt och tänkte spendera ett par timmar framför TV:n. Linus slutar om fyrtio minuter(yay!) och då ska vi på en lägenhetsvisning. Spännande! Sedan blir det nog landet.


Året var 2006 och M och jag var ganska fula.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback