Now you're wondering why I haven't told you.

Wednesday: vid halv sex sprang jag bort och mötte Linus och sedan gick vi på lägenhetsvisning. Den var fräsh, men det sade inte klick. Så vi tackade nej. Vi har istället anmält intresse på en annan större nyrenoverad etta i närheten, så vi får väl se hur saker och ting ter sig. Efter visningen åkte vi upp till Vällingby och köpte nödvändigheter och Carro ringde och vi bestämde att vi skulle ses dagen efter och att vi ska gå på bio nästa vecka. Mys! När vi kom hem blev det våfflor med färska bär - inget onyttigt socker eller sylt eller grädde här inte - och sedan tog vi en rask promenad, vilket blev onsdagens andra raska promenad för min del. På kvällen gjorde jag dessutom en massa övningar som tog kål på magmusklerna - beach 09 here I come! Blev en massa mys framför TV:n också, innan vi somnade.

Thursday: vaknade vid elva (med tidernas grymmaste träningsvärk i magen!) och gjorde Linus sällskap vid frukostbordet. Linus drog till jobbet och jag kastade mig in i duschen. Vid halv två-tiden stressade jag upp till centrum och haffade bussen till Spånga. Mötte upp Carro och åkte in till stan. Blev ett par butiksvändor innan jag kände att jag höll på att svälta ihjäl (hade endast ätit ett päron till frukost och det står man sig inte på så länge), så vi slog oss ner inne på Kofi. Beställde in en "Hälsotallrik" - dvs kyckling, bulgur, bönor, keso och grönsaker - yummie! Vi satt kvar i flera timmar och pratade om sådant som bästa vänner pratar om och det var välbehövt och underbart mysigt. Efter en varsin take away-(chai)latte och ett ärende på Apoteket, catchade vi tuben hem. Precis när jag kom hem skickade hon ett fint SMS också, som gjorde mig alldeles varm i magen. Käärlek.
När Linus kom hem vid åtta-tiden begav vi oss ut till landet, så efter en timmes bilfärd, en sväng förbi Niklas och en massa bra musik senare, kom vi hem. Käkade nyttig couscous-sallad till middag och sedan kraschlandade vi i soffan. Satte på filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret", men jag var så sjukt trött, så jag somnade en stund på Linus' axel. Vaknade en stund senare och sedan var vi vakna fram till fyra, då vi till slut däckade i sängen.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback