You're my only cause for being.

Monday: efter att ha självömkat mig i soffan hela förmiddagen fick jag nog. Kände att jag inte får låta huvudvärken styra mitt liv, så med dunkade huvud hoppade jag upp på träningscykeln. Trampade på i 40 minuter och var helt sjukt nöjd över mig själv efteråt (fastän huvudvärken blivit värre). Tog en svalkande dusch och piffade till mig lite. När Linus kom hem käkade vi middag och sedan somnade jag framför TV:n vid tio.

Tuesday: vaknade vid nio och åkte in till stan med karln. Kom hem till mina föräldrar, tog en dusch och gjorde mig i ordning, innan jag stressade upp till tuben. Haffade bussen i Fridhemsplan och lyckades hitta och komma i tid till mötet med NN (företaget jag var på intervju hos för två veckor sedan). Fick information och blev "inskriven" och 40 minuter senare gick till bussen. Gjorde ett ärende på Apoteket och hittade en söt vårkjol inne på H&M i Vällingby, innan jag trippade hemåt.

Status: lycka. Det är VÅR! Och jag blir så pirrande lycklig när solen tittar fram och himlen är alldeles blå och det är nästan-nästan varmt. Oh, vad jag behövde vår just nu.
Ska snart ut på vägarna och köra också. Var ett tag sedan nu, så det känns bra.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback