When you feel it.

Friday: mår (mycket) bättre idag än igår. Mötte upp Carro redan vid elva och stack in till stan. Förälskade mig i en sjukt snygg (men alldeles för dyr och stor) väska och letade förgäves efter ett par sjyssta jeansshorts. Med mig hem fick jag i alla fall ett par leopardstrumpbyxor. Carro däremot shoppade loss och fick med sig både en söt top och en hoodtröja. Vi avslutade vår shoppingrunda inne på John Chris och jag fick äntligen min efterlängtade (varit sugen i flera dagar!) chailatte. Kom hem för två timmar sedan.
Trots en mysig dag, är jag på ruskigt dåligt humör. Har ingen lust att gå in på några detaljer, men mitt liv suger all over anyway.

Tonight: Linus slutar inte förrän vid åtta (och jobbar imorgon), så det lär bli en mysig hemmakväll framför Let's Dance. 

What else: imorgon ska jag träffa Hermon. Var längesedan nu, så det ska bli roligt. På eftermiddagen åker Linus och jag förmodligen ut till landet och då ska jag gå lös på träningscykeln. Sköönt.

Nu ska jag slå mig till ro och fortsätta på min pocket.
Hej hopp gummisnopp!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback