I said I don't care what you think.

Sunday: spenderade ett par timmar med min pocket, skönt. Slängde ihop en utsökt wok, som Linus och jag tryckte i oss innan vi åkte hem till landet. Slöade framför Wipeout och Sanningens Ögonblick och sedan körde jag slut på mig själv på träningscykeln. När jag började må illa och kände att jag skakade insåg jag att det var dags att sluta. Skönt som fan var det i alla fall. Linus och jag avslutade kvällen med en lång (vi duschade tills varmvattnet tog slut) och supermysig dusch och ett par Friends-avsnitt. Sov sjukt gott i natt.

Status: slappar i soffan och Linus drog precis fram dammsugaren, så han håller på att gå lös inne i vårat rum. Skönt att jag slipper. Vad dagen bjuder på i övrigt är ännu oklart.

Inget mer vettigt att säga, så over and out bitch.




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback